Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně by jen zajímalo, kde se vzala ta pověra, že pes ve městě trpí. Šíří ji ti, co psa nikdy neměli. Klidně můžete mít v garsonce vlkodava či dogu, musíte jim však dopřát dostatečnou procházku. Nedopřáváte pohyb jen zvířeti, ale také sobě. Při vycházkách poznáte nové lidi, většina pejskařů je fajn, pročistíte si hlavu a pak se můžete s novou vervou pustit do psaní blogů. A třeba na té vycházce se vám v mysli vynoří originálnější nápad, než datlovat po iksté text na téma psích hovínek...

1 0
možnosti
DK

Pro snížení počtu těchto min stačí jedna velice jednoduchá věc. Netrpět alibismem a doufáním, že to někdo vyřeší za mne. Takhle to opravdu nefunguje a fungovat nebude. Myslím si, že pokud každý občan kterému toto chování některých spoluobyvatel není lhostejné tohoto nezodpovědného majitele psího miláčka na nevhodnost upozorní, bude počet nakladených min mnohem menší. Vím o čem mluvím, neboť upozorňuji nejen u nás na vesnici, ale i ve městě kam občas zavítám. Ano občas se mi stane, že nějaká nerudná bába po mě štěkne ať se starám o svoje věci a podobně, ale toto přecházím vesměs s úsměvem a myslím si své. Vždyť tím, že jsem ji upozornil, tak se přece starám o svoje věci, například abych na takovou minu potmě nešláml a neznečistil si svůj majetek.

1 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 760x
Asi trochu Don Quijote. Ale nemůžu si pomoct.

Seznam rubrik